Nodavlat umumtaʼlim muassasalarida oʻqiyotgan oʻquvchilar soni 112 mingdan oshdi
Oxirgi yillarda nodavlat taʼlim muassasalariga talab keskin ortgani kuzatilmoqda. Xususan, 2019/2020-oʻquv yilida bu koʻrsatkich 21 042 nafarni tashkil qilgan boʻlsa, 2021/2022-oʻquv yiliga kelib 30 553 nafarga yetgan.
2022/2023-oʻquv yilida esa oʻquvchilar soni 45 927 nafargacha koʻpaygan. 2023/2024-oʻquv yilida bu raqam 64 010 nafarga yetgan boʻlsa, joriy oʻquv yilida eng yuqori oʻsish qayd etildi — 112 093 nafar oʻquvchi.
Milliy statistika qoʻmitasi maʼlumotlariga koʻra, 2024/2025-oʻquv yili boshiga mamlakatda 455 ta nodavlat umumtaʼlim muassasasi faoliyat yurityapti. Bu raqam 2018/2019-oʻquv yilidagi 13 769 nafar oʻquvchi bilan solishtirilganda 8,1 barobar koʻpdir.
Nodavlat maktablarning ommalashishi bir necha omillar bilan bogʻliq. Ularning aksariyati xalqaro taʼlim standartlariga mos holda taʼlim berib, zamonaviy oʻqitish uslublarini joriy etmoqda. Shuningdek, bu muassasalarda chet tillari, axborot texnologiyalari va boshqa yoʻnalishlardagi taʼlimga alohida eʼtibor qaratilyapti.
Tahlilchilarga koʻra, nodavlat maktablar sonining koʻpayishi taʼlim sifatining yaxshilanishiga turtki boʻladi. Bu esa oʻquvchilarga raqobatbardosh bilim berish, zamonaviy taʼlim metodikalarini joriy qilish va xalqaro standartlarga mos oʻquv muhitini yaratishga xizmat qiladi.
Tavsiya etamiz
Ko‘p o‘qilganlar
- G20 sammitining Janubiy Afrikada oʻtkazilishi sharmandali holat – Tramp
- AQSH va Britaniya Suriya muvaqqat prezidenti Axmad ash-Sharʼani “qora roʻyxat”dan chiqardi
- Oʻzbekiston U-17 terma jamoasi Jahon chempionatidagi ikkinchi oʻyinida magʻlub boʻldi
- Oʻzbekiston milliy terma jamoasining xalqaro musobaqa uchun qaydnomasi eʼlon qilindi
- Yosh oʻzbek yozuvchisining asari Xalqaro bolalar adabiyoti kengashining faxriy roʻyxatiga kiritildi
- Turkiya sudi Netanyahuni Gʻazoda genotsid sodir etganlikda ayblab, hibsga olish orderini maʼqulladi
Izohlar
Hozircha hech kim fikr bildirmagan. Balki Siz birinchilardan bo'larsiz?
Izoh qoldirish uchun tizimga kiring